شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

دوست خوب

دوست خوب کیه؟

اونکه ایرادهای تو رو نشونت بده

دوست خوب مثل آینه هست...یک آینه ی عاقل !

speed×20

باباهارو دیدین می شینن یه گوشه دخل و خرج حساب میکنن؟!

دقیقا همین روش رو واسه ساعات پاییزی درپیش گرفتم...از امروز کارهایی که هرساعت انجام دادم نوشتم تا ببینم این 24ساعت ها کجا میره...و خب نتیجه شگفت انگیزه!حتما یکی دستش خورده به ریموت ..زندگی رفته رو دور تند

واسه اول مهر تا الان درخواست ویدیوچک دارم

الو؟

خدا؟

الووووو؟


دکتر چی شد؟ گفت تا هفته دیگه خارج از کشورم..منم گفتم التماس دعا:|

خدایی صفا میکنن ها... بدبختیشم مال دانشجوهاست

روزهای 4ساعته

خدایا،

نمیدونم قهری، منتظری...یا چی...

ولی به هرحال لطف کن این 24هارو یک بررسی بکن

حس میکنم 20ساعتش کمه

:|

پاییز جان،

قرار نبود اینجوری باشی!

خیلی سر بسته گفتم، خودت خجالت بکش لطفا


 حیف تابستون که به هوای این روزا گذشت

پیله؟!

خیلی مهمه که هرکسی نقطه ضعف ها و خطاهای خودش رو بشناسه..ولی خب شاید خوبه نقاط قوتش رو هم بدونه!

این چند روز خیلی رو اشتباهات خواسته و ناخواستم فکر کردم

حالا دارم فکر میکنم که شاید خوبی هایی هم دارم!

مثلا اینکه وقتی تصمیم به کاری بگیرم کوتاه نمیام..ول نمیکنم...البته بعضیا این خصلتم رو دوست ندارن و "پیله کردن" خطابش میکنن!!