شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

میگی افسردگی گرفتم

اوکی

تازه خفیف هم هست؟! اوکی... هرچی تو بگی

6جلسه مشاوره رفتم الان حالم از روز اول خرابتره

1ماه و نیمه دارم قرص میخورم..هیچی به هیچی


همش همین بود...این همممه درس خوندم شدم دانشجو پزشکی

تهش همینه

یه سری مریض دور هم جمع شدیم تو یه ساختمون سفید اسممون شده دانشجو پزشکی

استادها از ما مریضتر..از ما عقده ای تر...


نه فقط من...خیلیییی هامون مریض شدیم

یه عده میرن دکتر یه عده هم انکار میکنن

ولی سیستم آموزشی همینه

یه مشت مریض عقده ای مارو آموزش میدن ما هم میشیم عین اونا

سیکل معیوب..


واسه من شعار نده

نه قرص فایده داره

نه مشاور

خستم

نمیفهمی

هیچکس نمیفهمه

فقط میخوام تموم بشه...

حتی عرضه ی همینم ندارم


میدونی با یه ذره از این حرفا چند نفرو فراری دادم؟

دیگه هیچکس دورم نمونده

فقط یه سری نگاه ترحم آمیز مونده

و یه مشاور مغرور که هی پول میگیره


اینارو که مینویسم سبک نمیشم

دیگه اصلا نمیفهمم سبکم یا سنگین

رو هوام

گیر افتادم ..نه راه پس دارم نه راه پیش


نمیفهمه

اون مشاور احمق هم نمیفهمه


هیچکس نمیفهمه