شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

هری پاتر

کتاب جدید هری پاتر هم تموم شد

اونقدر سریع که حتی فرصت نشد ذره ای از نوجوونیم دوباره مجسم بشه!

80و چند صفحه خیلی کم بود...تازه داشتم لذت میبردم...

دوباره داشتم صفحه صفحه قورت دادن یک کتاب رو بعد از سال ها تجربه میکردم...اینکه یه چشمم خط بالای صفحه باشه و چشم دیگه بی اختیار لیز بخوره خطوط رو بره پایین تا خط آخر...و برگردم دوباره از بالا شروع کنم به تجسم کردن انگار که خودم اونجا بودم..درست پشت سر هری پاتر!

نسلی با کتاب های قلمبه سلمبه بزرگ میشه

و نسلی با هری پاتر

و برخلاف تمام حرف ها به نظر من واقعا تفاوتی نیست! درسی که بخواد گرفته بشه میشه! نسلی که بخواد بزرگ بشه بزرگ میشه..

مهم اینه که با چی بشه زندگی کرد..بشه چی رو درک کرد..

لطفی که جی کی رولینگ در حق من کرده معلم های مدرسه نکردن! کتاب های مدرسه هم همینطور. کتاب های تاریخ؟ ابدا...

بعد از هضم ذره ذره ی این هشتاد و چند صفحه به این فکر افتادم که چقدر عالی شد...چقدر عالی که آرمان شهر هری پاتر و طرفدارهاش شکست نخورد ..که این آدما بعد از پیروزی ..بعد از چندین سال..عوض نشدن. بد نشدن . که...

چقدر عالی اونایی که تو نبرد مرده بودن حتی با تکرار زمان باز هم به مرگشون راضی بودن..

میفهمید چی میگم؟

تو تاریخ اینجور چیزا کم پیدا میشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد