شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

عمه؟!

فیلم دختر چجوری بود؟

به نظرم دو پهلو!

از یه طرف میگفت به دخترها فرصت انتخاب بدین

از طرف دیگه میگفت اگر اشتباه انتخاب کردن شما مسئول بدبختیشون هستید!

کلا من با کاراکتر "عمه" تو این داستان مشکل داشتم! تا جایی که هنوز ظاهر نشده بود اوضاع منطقی و طبق درصد بالایی از مشکلات دخترهای این جامعه داشت پیش میرفت ، بعد یهو عمه پرید وسط ...دیگه نفهمیدم چی شد!

شایدم فقط من نفهمیدم

شاید اون آقای قد بلند که جلوم نشسته بود و نصف صفحه رو گرفته بود نذاشت رو افکار عمه تمرکز کنم!

گاهی حس میکنم خدا باهام شوخی میکنه..همین دیشب داشتم میگفتم کاش قدم کوتاهتر بود ها!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
:) جمعه 9 مهر 1395 ساعت 14:13 http://my-netbook.blogsky.com

نیایش دلمه پختم عکسش رو برات میفرستم
انقد میفرستم تا دهنت آب بیافته بیای برات درست کنم بعله

دلمه؟به به...خیلی دلمه دوست دارم
داری از خودم ناامیدم میکنی..تا حالا تخم مرغ آب پز فقط درست کردم

:) جمعه 9 مهر 1395 ساعت 00:52 http://my-netbook.blogsky.com

نیایش مگه نشنیدی میگن خدا هیچ وقت نتونسته بنده هاش رو قانع و راضی نگه داره...
ندیدم این فیلم رو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد