شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

بچه بودم...فکر میکنم اول دبستان..با ماشین رفته بودیم شمال توی سیل گیر کردیم.پراید هم که اصولا ماشین سفر نیست..از همه جاش گل زده بود تو ... وسط جاده نه میشد رفت نه میشد موند..خلاصه وضعی بود...

من اون وسط داشتم کتاب قصه میخوندم و فقط دو تا نگرانی داشتم:

1-نکنه کتابم گلی بشه!

2-این کلماتی که معلممون یاد نداده پس کی یاد میگیرم؟!


خلاصه تبلت دست بچه هارو درک نمیکنم...ما که اون بودیم این شدیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
معلم کوچولو پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 21:45

وا
مگه میشه آدم قالبش عوض نشه؟
یه کپی دیلیت پیسه دیگه

مشخصات من تو بعضی از قالبای بلاگ اسکای سیو میشه

معلم کوچولو شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:15

ما که اون بودیم این شدیم خخخخ

مادر جان تو رو جان من این قالبتو عوض کن.مشخصاتم سیو نمیشه .منم که تنبل

خداشاهده خواستم عوض کنم نشد...شما قالب واسم بفرستید من قول میدم فوری عوض کنم!...البته مشخصات من هم توی هیچ قالب بلاگ اسکایی تا حالا سیو نشده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد