شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

سال نو مبارک:)


سلام:)

خب...من اومدم بعد قرنی!

اتاق تکونی بالاخره تموم شد...به قول مامانم کودتا کردم! کلی چیزا جمع کردم از اتاقم

سال نو شد

کاش عادتامون نو بشه...عادت های بد رو کنار بذاریم


یکی از عادت های بدم دانلود غیر مجاز بود...دارم کنار میذارمش..هم واسه آهنگ هم فیلم

آخه قسمت  مشکل قضیه اینجاست که بابام هاردم رو برمیداره  واسم فیلم وآهنگ میریزه بعد حسابش از دستم در میره که کدومارو بابا دانلود کرده و کدومارو خودم  از سایت خریدم

متاسفانه اعتقاد به دانلود مجاز اصلا تو خونه ما قابل نهادینه شدن نیست! لااقل هارد من رو برندارن خب:|

یه سری فیلما هم تو سایت فیلم نت نیست ...چه کنیم؟!  جا واسه نگهداشتن سی دی ندارم اکثر اونایی که داشتم هم تابستون دور ریختم. سایت درست و حسابی درست کنن دیگه..

مثلا بیب تونز واسه موسیقی واقعا عالی و کامله


پ.ن: خدا خیر بده عوامل سینما واسه عید فیلمای خوبی گذاشتن..ما که عید دیدنیمون عصر 30ام تموم شد حتی به 1فروردین هم نرسید! لااقل دلمون به سینما خوشه..البته اگر کشیک های مامان جان مهلت بدن


راستی...داشت یادم میرفت... اگر امسال خوندن حتی یدونه کتاب روانشناسی تو برنامتون هست کتاب "تئوری انتخاب-ترجمه دکتر صاحبی" رو پیشنهاد میکنم. پشیمون نمیشین.با بقیه کتاب های روانشناسی که پر از شعار و نصیحتن خیلی فرق داره.. کاملا مبنای علمی داره

من خودم هر شب  رو این کتاب خوابم میبره!! انقدر خوبه حیفم میاد ببندمش برم بخوابم انقدر میخونم تا  ....!! ( یکی از سنت های زندگی من اینه که رو کتاب های خوب و مهم خوابم ببره...آدم عجیبی هستم خودم میدونم!! )

نظرات 57 + ارسال نظر
:) پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 13:15

خوبی نیایش؟ زلزله که خسارتی نداشت براتون؟

آره مرسی خوبم مشهد نلرزیده هنوز خدارو شکر..تو خوبی؟ اونجا زلزله اومده؟

:) چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 23:55

دوست گلم پیشاپیش یلدات مبارک

مرسیییی ببخشید دیر اومدم وبلاگ

:) پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 23:08

خداوند اگر آرزویی در تو قرار داده
بدان توانایی آنرا در تو دیده است
به امید رسیدن ب آرزوهامون

:) شنبه 18 آذر 1396 ساعت 23:12

سلام بر گل دختر مهربون
هر جا هستی دلت شاد و وجودت بی بلا

سلام خوبی؟
مرسییی تو هم همینطور

:) چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 22:53

سلام مهربون خوبی؟
بنویس دختر، انشاءالله هرجا هستی موفق باشی راستی روز دانشجو مبارک

سلام مرسی خوبی؟
ممنون روز تو هم مبارک انشالله همیشه موفق باشی

ღღღoghabღღღ دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 23:28 http://oghab-she.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
چه خبرا همشهری

سلام. ممنون شما خوبین؟
خبرهای همیشگی...

:) دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 23:56

ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید
عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک

سلام خوبی؟ تبریک میگم

:) یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 19:10

پیراهن سیاه ز تن دور می کنیم
آن را ذخیره کفن و گور می کنیم
اجر دو ماه گریه بر غربت حسین
تقدیم مادرش از ره دور می کنیم
عزاداریتان قبول ،ربیع مبارک

:) شنبه 20 آبان 1396 ساعت 00:04

با انرژی بخون چون با کلی انرژی مثبت برات نوشتم

سلااااااام
میدونی که روحت از جنس روح خداست پس حق نداری منفی فکر کنی مثبت مثبت اره همینه...
تلاش های تووووووو و پیروزی هات اصلاً اصلاً تاریخ انقضاء نداره پس نفس عمیق بکش و ادامه بده هوراااااا تو میتونی...
میدونی خوشبختی یعنی چی، یعنی اینکه توانایی مقابله و حل مشکل رو داشته باشی، ایولا رفیق تو خوشبخت ترینی....
چند تا دعا برات می کنم مخصوص تو....
الهی چشمات همیشه بهترین ها رو ببینه...
الهی که قلبت، خطاکار ترین آدم های زندگیت رو ببخش...
الهی که روحت، هیچ وقت ایمانت به خدا رو از دست نده...
خاطرت برام خیلی عزیزه، هفته ای خوبی داشته باشی...

مرسییییخیلی انرژی دادی واقعا خوشحالم کردی

:) شنبه 20 آبان 1396 ساعت 00:03

با انرژی بخون چون با کلی انرژی مثبت برات نوشتم

سلااااااام
میدونی که روحت از جنس روح خداست پس حق نداری منفی فکر کنی مثبت مثبت اره همینه...
تلاش های تووووووو و پیروزی هات اصلاً اصلاً تاریخ انقضاء نداره پس نفس عمیق بکش و ادامه بده هوراااااا تو میتونی...
میدونی خوشبختی یعنی چی، یعنی اینکه توانایی مقابله و حل مشکل رو داشته باشی، ایولا رفیق تو خوشبخت ترینی....
چند تا دعا برات می کنم مخصوص تو....
الهی چشمات همیشه بهترین ها رو ببینه...
الهی که قلبت، خطاکار ترین آدم های زندگیت رو ببخش...
الهی که روحت، هیچ وقت ایمانت به خدا رو از دست نده...
خاطرت برام خیلی عزیزه، هفته ای خوبی داشته باشی...

:) چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 19:50

سلام
امشب نذری میپزیم اگه قابل باشم انشاءالله دعا گوت خواهم بود

سلام مرسیییی نذرت قبول باشه انشالله

:) جمعه 5 آبان 1396 ساعت 22:52

دعا واسه تو که دوست خوب منی

:) پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 00:20

سلام مهربان
آبان برات پر از آرامش و شادی

سلام مرسییی خوبی؟

:) چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 20:14

سلام گلم خوبی؟

پاییز خوش میگذره؟

تنت سلامت و دلت شاد :)

سلام مرسیییی تو خوبی؟
آبانت مبارک

ان ان یکشنبه 9 مهر 1396 ساعت 18:38

ینی نمیشه؟ هرطور راحتی عزیزم...

نه اینجا متاسفانه نمیشهآخه آدرس کانال نذاشتین که بیام پی وی بهتون بگم.

:) شنبه 8 مهر 1396 ساعت 22:34

قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد.التماس دعا.

سلام.التماس دعا عزاداری ها قبول

:) شنبه 1 مهر 1396 ساعت 13:25

پاییزت پر از اتفاقات خوب

ممنون واسه تو هم همینطور

ان ان دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 02:07

از وبلاگت خوشم اومد
توی کامنتا دیدم گفتی کانال داری و اونجا مینویسی
اگه دوستداشتی ادرس کانالتو بزار منم بخونم

باعث افتخاره ولی آخه مشکل اینجاست که آدرس کانال اسم و فامیل خودمه و نمیخوام بعد همه ی حرفایی که اینجا زدم لو برم!

:) سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 11:26

چرا دیگه پست نمیذاری؟

کانال تلگرام ‌مینویسم دم دست تره..وب نویسی از دستم افتاده دیگه

هانیه شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 16:06 http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام خوبی؟وبلاگ نو مبارک
امسال اصلا فیلم ندیدم دو قسمت از فصل دوم شهرزاد رو دیدم از زندگی نا امید شدم
یه خرده نوشته های وبلاگ تار هستند اونا رو درست کن

سلام خوبی؟
نو که نیست البته
تار؟!

:) پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 23:58

سلام عزیز دلم عیدت مبارک باشه ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی و هر چی خوبی تو دنیا هست برات اتفاق بیفته

سلام ممنون تو هم همینطورغدیر پیشاپیش مبارک

:) چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 23:16

سلام
سلامت باشی خوبم گلم
انشاءالله قراره پانزدهم بریم کرمانشاه خونه مادربزرگم ؛)

سلام خوش بگذره

:) چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 00:06

حضورتان اشارتی ست پیامبرانه
شاید دردمندی به دستان شما دخیل بسته باشد
روزتان مبارک خانوم دکتر گل …دستانتان شفا بخش

سلام .مرسیییی دوست مهربون چه خبرا؟حالت خوبه؟

:) دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 23:42

سلام نیایش جان خوبی؟

نائب الزیاره بودم چقدر شلوغ بود ماشاءالله

انشاءالله همیشه شاد و سلامت باشی

سلام مرسی تو خوبی؟زیارت قبول

:) شنبه 31 تیر 1396 ساعت 23:49

سلام دختر گل

پیشاپیش روز دختر رو بهت تبریک میگم ❤

چون دیگه به اینترنت دسترسی نخواهم داشت خواستم پیشاپیش تبریک بگم، راستی انشاءالله دعا گوت خواهم بود التماس دعا

سلام روز تو هم مبارک دختر مهربون
سفر بخیر

:) پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 13:21

اگه نشد هم اشکالی نداره گلم

انشاءالله همیشه شاد و سلامت باشی

راستی اگه قسمت شد دعا گوت خواهم بود

ممنون

:) پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 13:18

نیایش جان اومدن من قطعی شد انشاءالله سوم از اینجا حرکت میکنیم چون با تور میاییم قم و جمکران و تهران هم میریم برای همین فقط سه روز فک کنم یا نهایتا چهار روز تو مشهد هستیم فک کنم چهار تا شش مرداد اونجا باشم

سلام.انشالله به سلامتی راستش من واقعا بعید میدونم بتونیم توی حرم همدیگه رو‌پیدا کنیم..اونجا من خودمم گم میشم! خیلییی بزرگ و شلوغه
کاش میشد مراکز تفریحی قرار بذاریم چون حتما با تور جایی غیر از حرم هم میبرنتون

:) سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 11:28

نیایش جان اگه قسمت بشه شاید هفتم یا نهم مرداد بیاییم مشهد

این امکان برای تو هست که با هم قرار بذاریم تو حرم همدیگه رو ببینیم؟
چون مدت سفر ما کم هست و با تور میاییم این امکان برام نیست که جای دیگه قرار بذاریم

سلام خوبی؟خیلی دوست دارم ببینمت ولی از الان نمیدونم برنامه مردادم چجوریه..چند روز می مونی؟

:) سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 11:24

سلام نیایش جان خوبی؟

تعطیلات خوش میگذره؟

سلام مرسی تو خوبی؟ تازه دو روزه تعطیل شدیم..خدارو شکر..

:) شنبه 24 تیر 1396 ساعت 14:52

ﺳﻌﺎﺩﺕ ﮔﺮﭼﻪ ﺑﯿﺮﻧﮓ ﺍﺳﺖ ﺍﺭﺍﺩﺕ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﺎﻗﯿﺴﺖ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺳﺖ ﻣﺎﮐﻤﻰ ﺩﻭﺭﯾﻢ ﻣﺤﺒﺖ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺟﺎﺭﯾﺴﺖ!:-*

:) یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 01:14

خوبه که مرداد اوج گرماست :))

من نشد که بر دارم میخواستم بردارم ها ولی دیدم آخر سر حتی اگر معرفی به استاد بگیرم سه واحدم میمونه برای همین برنداشتم

تابستون خوش بگذره خانوم گل

ممنون عزیزم به تو هم خوش بگذره

:) جمعه 9 تیر 1396 ساعت 23:57

قربانت خانوم لطف داری

به به، به سلامتی خانوم دکتر

تو گرما یکم سخته ولی تو میتونی :)

منم ترم تابستانی برمیدارم انشاءالله ؛)


ما فقط مرداد تعطیلیم

:) سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 15:43

عه ذکر خیر من؟

قربان شما دوست جان ❤

بیمارستان خوبه؟ سخت نمیگذره که؟

آره داشتم میگفتم یک دوستی دارم انقدرررر با معرفتههه
انشالله از شهریور میرم بیمارستان..تا آخرهای تیر امتحان داریم فعلا

:) دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 01:15

ازخدابرایتان :
روزی مریم , تقوای حسین, قلب خدیجه, دوستی فاطمه, جمال یوسف, ثروت قارون , صبرایوب , عدالت علی , حیای زینب, وفاى ابالفضل و محبت اهل بیت رسول الله (ص) را خواهانم
عید فطرتون مبارک
+به به انشاءالله به سلامتی، موفق باشی

سلااام اتفاقا الان ذکر خیرت بود!
خوبی؟
عیدت مبارک

:) سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 18:29

سلام مهربون خوبی؟
من تموم شد امتحان هام ؛)
انشاءالله تو هم با موفقیت بدی و تموم بشی :)

سلااام خوبی؟خسته نباشی من هم انشالله کم کم از دانشکده به سمت بیمارستان کوچ میکنم..بعد ۴سال

معلم کوچولو چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 23:24 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

یه لحظه فکر کردم اشتباه اومدم

چرا؟!!

:) سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 00:11

سلام بر دوست گلم
طاعات و عباداتت قبول حق :)
الهی نیایشتان پرازنیاز،نیازتان پرازوصال ووصالتان پرازخدا،چشمانتان پرازهوای ناب،گوشتان پرازجواب وزندگیتان پرازامیدباشد.

سلام.خوبی؟ شب های قدر واقعا التماس دعا...

:) سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 00:45

ولی زیاد شیرینی دوست ندارم
یجور پنکیک یاد گرفتم خیلی آسونه خیلی بعد امتحانام میام طرز تهیه اش رو برات میذارم
تو دعا هام فراموشت نمیکنم هم خودت هم پدر و مادر محترم
الهی همیشه شاد و سلامت باشید

مرسییی دوست مهربون❤️التماس دعا همیشه

:) یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 00:07

فرا رسیدن ماه زولبیا و بامیه بی حالی روزانه پر خوری شبانه بر شما مبارک

:))زولبیا:)

:) یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 00:06

روزه نمازت قبول حق باشه عزیزم

انشاءالله ماه مبارک برات پر از خیر و برکت باشه

قربانتنماز و روزه تو هم قبول باشه التماس دعا

:) جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 15:00

به به شعر، خانوم شاعر

من خیلی مولانا رو دوس دارم تو کدوم رو؟

من همشون..مولانا که عالیه...حافظ-سعدی-خیام...

:) جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 14:59

مرسی خانوم گل خوبم
از هفده تا سی امتحان دارم
یکی از امتحاناتم عملی بود رفته بودیم اداره من تامین اجتماعی رفتم ؛)
بعد الان 22واحد مونده که به لطف خدا خرداد تموم میشه ؛)
تو خوبی چخبر از امتحانات؟

موفق باشیمن همین روزا امتحان دارم..انشالله شنبه تموم میشه

:) چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 00:44

فراموش کردن عزیزان بی احترامی به قانون خاطره هاست ارادت مرا هر روز در سررسیدت تیک بزن.

خوبی خانوم؟
بازم شعر مینویسی؟
روز نیمه شعبان برات کامنت گذاشتم ولی فک کنم ارسال رو نزدم
انشاءالله همیشه شاد و سلامت باشی دوست خوبم

سلاااام مرسی تو خوبی؟آرهههه مگه میشه من شعر ننویسم..نمیتونم اصلا
یدونه تبریک شعبانیه فرستاده بودی که با عرض ارادت و تشکر فراوون تاییدش کرده بودم ..کلا همه پیام هایی که تا الان بوده تایید کردم کامنت نخونده ندارم.
خوبی؟ چه خبرا؟

:) دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 00:05

هی امتحان امتحان کنفرانس میانترم ؛)))


موفق باشی

:) شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:42

سلام نیایش عزیز خوبی؟
امیدوارم خداوند برای امروزتون سبد سبداتفاقهای خوب و خوش رقم بزنه روز و روزگارتون خوش و دلتون از شادی لبریز باشه...

خیلی دوست دارم دختر مهربون
انشاءالله موفق باشی
من که ترکیدم ؛)))

سلاااام خوبی؟مرسی تو هم همینطور چرا ترکیدی؟!!

:) شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 22:24

سلام نیایش عزیز دل ؛)
خوبی دوست جان؟
عیاد شعبانیه رو تبریک میگم...
انشاءالله لحظه های شادی داشته باشی...
امان از دست این امتحانات :|انشاءالله به بهترین صورت موفق باشی خانوم گل ؛)

سلام خوبی؟ ممنون عید تو هم مبارکآخ آخ امتحان که نگو اصلا... خدا بخیر کنه

:) سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 11:05

سلام برمبعث
بهاری ترین فصل گیتی سلام برمبعث فصل شکفتن گل سرسبد بوستان رسالت سلام برمبعث
روزی که گلهای ایمان درگلستان جان انسانشکوفا شد
بعثت پیامبر مبارڪ باد

سلام
عیدت مبارک
بهترین هارو واست آرزو میکنم

:) یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 22:08

مگه میشه نیام خانوم ؛)
تو نسبت به من لطف و محبت داری
بدون که بیادتم خانوم -_^

قربون محبتت

:) پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 19:56

سلام بر دوست گلم خوبی؟

انشاءالله الان که داریم نزدیک امتحانات میشم عالی باشی خانوم

سلااام خوبی؟ از وقتی وب رو بستی دیگه نیومدم اینجا ..فکر نمیکردم بازم بهم سر بزنی..خیلی با معرفتی موفق باشی

:) دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 21:25

سلام عزیزم خوبی؟
زیبایی شروع زندگیه زیبایی هنر زندگیه خطر کردن قسمتی از زندگیه و یه دوست خوب قلب زندگیه..

سلام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد