شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

پیله؟!

خیلی مهمه که هرکسی نقطه ضعف ها و خطاهای خودش رو بشناسه..ولی خب شاید خوبه نقاط قوتش رو هم بدونه!

این چند روز خیلی رو اشتباهات خواسته و ناخواستم فکر کردم

حالا دارم فکر میکنم که شاید خوبی هایی هم دارم!

مثلا اینکه وقتی تصمیم به کاری بگیرم کوتاه نمیام..ول نمیکنم...البته بعضیا این خصلتم رو دوست ندارن و "پیله کردن" خطابش میکنن!!

نظرات 1 + ارسال نظر
:) دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:28 http://my-netbook.blogsky.com

ماه من ، غم و اندوه اگر هم روزی ، مثل باران بارید یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود:
که خدا هست هنوز ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد