شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

تسلیت

مورد داریم صبح درمورد افسانه بودن قضیه کربلا بحث میکنه

ظهر نذری  رو تا ته میبلعه چون نذر امام حسینه

عصر به اونایی که تو صف گرفتن چای نذری وایستادن میخنده


ببینید....خب فازمونو معلوم کنیم دیگه! قبول نداری نذری خوردنت چیه عزیز من؟ حفظ کردن دونه دونه تاریخ جنگ ها و اسم تمامی اشخاص با جزئیات چیه پس؟


امروز واسه اولین بار خدا رو شکر میکنم که حافظه حفظ تاریخ رو ندارم...هیچ جنگی یادم نمونده...اسامی هم همینطور... 

بعضی نداشته ها نعمته وقتی داشتنش آدم رو از اصل قضیه منحرف کنه


تسلیت....

تسلیت واسه پستی یزید و سپاهش

تسلیت واسه سپاه یزید که چه احمقانه  گول خوردن

واسه چشم و گوش و دلی که مهر تاریکی خوردن

گریه واسه اینکه بشر چقدر میتونه پست بشه..چقدر راحت میتونه از حقیقت دور بشه...بره با امام خودش بجنگه واسه رسیدن به بهشت شاید...

واسه زخم های بدن؟نه...گریه واسه روح هایی که با تاریکی شکافته شدن...

خدایا...نذار گم بشیم...

نظرات 3 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 18:03 http://my-netbook.blogsky.com

سلام خوبی؟ عزاداری هات مورد قبول درگاه خدا
چقد این ایام به فکرت بودم رو فقط خدا میدونه
خیلی گلی ثبت نام کردم ها ولی ها معلوم نیست که کی بیام
شاید باید یه تسلیت هم به بعضی از طرز فکر ها گفت

سلام .خوبی؟ قربانت:*
آره واقعا...اصلا اصل تسلیت واسه افکار خطرناک بشره...

حمـید چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 14:36 http://harema.blog.ir

منم منظورم همین بود که اصل قضیه همیشه مهم تره ، اون بخشی رو هم که من گفتم فکر میکنم جز همین اصول بود! ولی مثالی که زدین رو قبول دارم !برای من نوعی که تخصصم نیست بهتره وقت الکی روی اونا نزارم...
منم از تاریخ حفظی خوشم نمیومد فقط بخشایی از درس هام یادمه که معلمم مثل داستان تعریف میکرد !!مثل همین قاتل بردیا ک کمبوجیه بود...

حمـید چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 12:10

بنظرم بد نیست جزعیات رو بدونیم ! اسم هارو همراه با ویژگی های شخصیتشون.. اینطوری میشه خودمون رو قیاس کنیم تا ببینیم گم شدیم یا نه...

التماس دعا...

سوال اینجاست که به طور مثال تاریخ دقیق و مسیر جنگ بدر و احد یا اسم پدربزرگ فرمانده ی سپاه دشمن مهمتره یا فکر کردن به یه سری مسائل دیگه؟؟
ویژگی های شخصیتی دل میخواد نه حافظه
من شخصا دل خوشی از تاریخ حفظی ندارم .کمترینش اینه که 10سال بعد از مدرسه میفهمیم قاتل بردیا برادرش بود، نه گئومات!
یا یک کتابی میاد مفصل اثبات میکنه که حضرت ابوالفضل 10عاشورا کشته شد نه 9...خب؟ارزش داره؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد