شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

مالکیت!

با آدمایی که میگن بچم(یا خواهر یا هرچی...) بزرگ بشه میخوام تو فلان شغل یا شرایط ببینمش عمیقا مشکل دارم...

اینکه طبق سلیقه و خواست خودشون یه حدی واسه بچه فرض میکنن و هی میگن ایشالا اونجوری بشه ..

یا میگن جوری تربیتش میکنم که فلان شخصیت بشه...

ببین! اینکه بچه رو به دنیا آوردی یا داری بزرگش میکنی یا خیلی دوستش داری هیچکدوم دلیل نمیشه که این آدم " مال" تو باشه!

هیچکس مال کسی نیست

تعیین تکلیف نکنیم پس.


پ.ن: اینایی که همش عکس شام و ناهار و کافی شاپشونو میذارن اینستاگرام خدایی وجدانشون کجا رفته؟! شاید یکی رژیم باشه...نکنید خب:|


نظرات 6 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 18:05 http://my-netbook.blogsky.com

من که ندیدمت بگم چاقی یا لاغر
ولی اگه خودم رو بگم من که میدونم چاق نیستم فقط یکم یکم ها مدیونی اگه زیاد فکر کنی یکم تووووووو:)

چاق؟اومممم....فکر نکنم چاق باشم...
حدودا یک و نیم یا 2کیلو اضافه وزن دارم فقط لااقل با تعریف BMIابدا چاق نیستم

:) یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 23:16 http://my-netbook.blogsky.com

ولی انصافاً من اینسا و لاین تلگرام خلاصه هیچکدوم رو ندارم سرگرمی مجازیم همین وبلاگ

من فقط تلگرام و اینستا دارم ...تلگرام که واسه خبر کلاس ها و نمونه سوال و جزوست. اینستا هم دیدن خوشی های مجازی! منم دوسش ندارم
از همه بهتر وبلاگه

:) یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 22:03

یعنی رژیم میگیری؟

رژیم سر خود! کرفس و اینجور چیزا....همش گرسنگی
آخه خوراکی یکی از بزرگترین انگیزه های زندگیمه! خیلی زوره که مثلا دانشکده شله بدن من به جاش کرفس بخورم!
نمیدونم شله خوردی یا نه..ولی یکی از مقدسات مشهدی هاست! نمیشه آدم مشهدی باشه و محرم شله نخوره..خیلی زوره...

:) شنبه 17 مهر 1395 ساعت 23:24

اینکه شکمو بیخیال دیگه باید اراده داشته باشه دلش نخواد

فعلا دارم با خودم لجبازی میکنم اصلا بحث اراده نیست

:) شنبه 17 مهر 1395 ساعت 19:34 http://my-netbook.blogsky.com

اراده باید قوی باشه عزیزم :)))

اراده ی چی؟!

پری شنبه 17 مهر 1395 ساعت 15:23 http://shahpari-a.blogsky.com/

منم عکس خوراکی ها رو میذارم ولی من رژیم دارم . خوراکی هام کم کالری ان

همین کم کالری هم دل آدم رو آب میکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد