شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

آرزوی محال

همیشه دلم میخواسته که بتونم از زمان حال یه پیام بفرستم به گذشته..به خودم بگم "این نیز گذشت، تموم شد رفت قاطی بی اهمیت ترین اتفاقات عالم ،اینقدر حرص نخور!"

آخه دلم میسوزه...

حس میکنم چقدر تو گذشته الکی نگران بودم 

و چقدر احمقانه این عادت رو هی تکرار میکنم . چرا باور نمیکنم که بالاخره هرچیزی تموم میشه..

چرا خود طفلکم رو هیچوقت باور ندارم؟!


انصافا هیچکی نمیتونه به اندازه خودمون به ما ظلم کنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
:) جمعه 9 مهر 1395 ساعت 00:55 http://my-netbook.blogsky.com

میخوام از اول محرم چله بگیرم
از خیلی چیزها ها دور بشم به خیلی چیزها ها نزدیک
راستی اگه وقت کردی ها از اول محرم زیارت عاشورا بخون التماس دعا دارم خانوم دکتر گل

ایشالا منم از اول محرم میخوام کتاب حماسه حسینی استاد مطهری رو بخونم ..خیلی وقته تو قفسه مونده..
زیارت عاشورا؟پیشنهاد خوبیه..سعی میکنم بخونم
محتاجم به دعا

:) پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 01:18 http://my-netbook.blogsky.com

آی گفتی منم همیشه سر هیچ و پوچ حرص میخورم

خیلی بده... اینکه آدم خودش باعث دردسر و ناراحتی خودش بشه واقعا خیانت ناجوریه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد