شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

نظم زلزله

در ادامه ی پست قبلی..یکی از اختلاف عقایدم با جناب گاندی

اینه که به اعتقاد ایشون وقایع طبیعی مثل زلزله، واسه تنبیه بشره.و حاصل بی نظمی و اختلال خلقت نیست.

دلیل معقوله ..گاندی بی نظمی کار خدارو قبول نداره.

ولی چرا باید کلی آدم بی گناه زیر آوار بمونن واسه تنبیه دیگران؟

خدا تر و خشک رو با هم میسوزونه؟ به نظر من نه..

هشت سالم بود ولی یادمه چه آدم های مظلومی...چه بچه هایی...از زیر آوار بم در اومدن. چه خونه هایی تو خواب رو سر مردم خراب شد. 

تو قرآن هر عذابی که نازل شده قبلش آدم های بی گناه از شهر دور شدن. تنبیه شرایطی داره..تهدیدی داره...نه اینکه یهو نصف شب!

اگر بخوایم بگیم هر فاجعه ای تنبیهه... میشه اعتقادی که بعضیا دارن: تنبیه والدین با سرطان گرفتن بچه هاشون! این وسط یک بی گناه پر پر میشه..

شاید امتحانه.. یا خیلی چیزا که من نمیدونم...ولی تنبیه نیست

بچه کوچیک چرا باید امتحان بده؟ نمیدونم...

نظرات 1 + ارسال نظر
:) جمعه 2 مهر 1395 ساعت 00:59 http://my-netbook.blogsky.com

منم با این پست موافقم بنظر من هرکسی حتی خودمون همین الان تو همین لحظه که زندگی میکنم بهترین شرایط رو دارم حتی اگه اون شرایط سخت باشه شاید این سختی تقدیر شاید هم به قول تو آزمایش الهی

تقدیر ؟.... نمیدونم...
بحث تقدیر خیلی پیچیدست. و اینکه سختی ها تقدیر باشن رو راستش خودم قبول ندارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد