شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

معرفی کتاب

یک عادتی دارم..که بیشتر به عنوان ترس میشه مطرحش کرد!

ترس از تموم شدن

تموم شدن سریال، فیلم، کتاب ، آدما... کلا هرچی...

که مثلا باعث شده با تماااام علاقه ای که به مجموعه فیلم های هری پاتر دارم هیچوقت فیلم آخرشو کامل نبینم(بعد این همه سال!)از ترس تموم شدن

یا کتابی که تا حالا به خیلی ها معرفی کردم و به چند نفر هم هدیه دادم هنوز تموم نکردم(بعد یک سال)

در مورد آدما...احمقانست...نمیخوام بیخودی یک مطلب طولانی و بی سر و ته بنویسم.

فقط اومدم درباره اون کتابی بنویسم که به خیلی ها معرفی  کردم و هنوز خودم تمومش نکردم..کتاب "خدا، آنگونه که من می فهمم" از مهاتما گاندی.

پارسال از دیجی کالا گرفتم. قطع جیبی هست و خیلی کوتاه و مختصر.

بهتر از هرچیزی حالت نقدپذیر این کتابه!نمیدونم چجوری بگم..

یه سری نویسنده ها انگار دربرابر نوشته هاشون دارن جبهه میگیرن. انگار مخالفت با بخشی از متن کتابشون اونقدر آدم رو از مسیر نوشته دور میکنه که دیگه نمیشه زیاد ازش لذت برد.

یا کتاب هایی که زیاد نقل قول شدن و پست های زیادی ازشون اینور و اونور دیدیم.. مثل قول " باغ های  شیر و عسل" از زبون کلاغی تو کتاب مزرعه حیوانات که انقدددر همه جا نقل قول شده که ناخودآگاه موقع خوندنش آدم از متن کنده میشه. حس میکنه این نوشته ها قابل تحسینه ولی دیگه از یک جنس دیگست.یجور قضاوت و تعمیم نابه جا..

ولی زبون گاندی اینجوریا نیست

میتونی قاطعانه بگی فلان خط رو قبول ندارم و در عین حال از نوشته هاش کیف کنی. چیزی که نه تنها تو نوشته بلکه تو مکالمه هم تا حالا خیلی خیلییییی کم نصیبم شده.


نظرات 2 + ارسال نظر
:) جمعه 2 مهر 1395 ساعت 00:56 http://my-netbook.blogsky.com

سلام نیایش خوبی؟ شبتبخیر
منم کتاب مزرعه حیوانات رو خوندم ولی کل کتاب رو نه چون متنش رو یعنی چ جور بگم خیلی سنگین بود برام درکش و... اما این کتابی که معرفی کردی رو انشاءالله اگه بتونم تهیه میکنم ولی کلا حرف های گاندی بیشترش نه همه حقیقت

سلام.خوبی؟
جدی؟شاید ترجمش خوب نبوده...یا خیلی وقت پیش خوندی...چون لااقل با وضع فعلی کشورمون خیلی مشابهت داره قضیش!
در کل پیشنهاد میکنم یه بار وقت بذار سر فرصت کل کتاب های دیجی کالا رو یه نگاه بنداز. معمولا به خاطر اجناس دیگه معروفه ولی به نظر من بهترین و کاملترین مجموعش کتابه

زهرا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 13:28 http://book-music-movie.blogsky.com/

سلام دوستم.
خواستی به وبلاگ منم سری بزن خوشحال می شم. وبلاگ من درمورد فیلم،موسیقی و کتابه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد