شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

خواهر

اساسا از اون دسته تک فرزندهایی هستم که هوس خواهر و برادر نمیکنم...جز در شرایط معدود!    

مثلا موقع مرتب کردن اتاق و وسایلم...وقتی لوازم تحریرهای خوشگلم که واسم بچگانه شده..یا عروسک هایی که دلم نمیاد دیگه نبینمشون رو جمع میکنم.

بدتر از همه کیسه کیسه دور ریختن سی دی های کارتونه...چون سی دی رو دیگه به کسی هم نمیشه بخشید.. دلم میخواست کارتون هایی که باهشون بزرگ شدم یه بار دیگه رو صفحه تلویزیون ببینم ..لااقل موقعی که دارم رد میشم تا با عجله برگردم اتاقم..

یکی دیگه از حسرت های خواهر نداشتن اینه که هیچوقت قرار نیست خاله بشم...واقعا دردناکه...

ولی تا حالا برادر نخواستم...هیچوقت! چون هیچکدوم از مزایایی که گفتم نداره.....

به هرحال...

برم سراغ ادامه ی تمیزکاری اتاق..دیگه از سن خواهر شدنم گذشته!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد