شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

درحالی که دارم از یک سرماخوردگی وحشیانه ی بد موقع تلف میشم گوشی رو به زور از کشو درمیارم با یک پست پر از آه و ناله و غر روبرو میشم و صد البته نخونده از کانال میام بیرون...

تو دلم مثلا بهش میگم چته؟ مریضی؟خانوادت طوری شده؟ دیشب از درد تو تخت به خودت پیچیدی و گریه کردی؟ 10ساعت با کیسه آب گرم و دستگاه بخور خواب های مزخرف دیدی؟

چته پس؟ چرت نگو درستو بخون عوض ناشکری ...

بعد با خودم میگم چند درصد چیزایی که نوشتم از همین چرتا بوده؟ مایه خجالت واقعا...


روز پزشک چیه تبریک میگن به من؟آقا من هنوز فیزیوپات هم نیستم...!

روز دانشجو خیلی دوست دارم ولی...

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 23:46 http://khoda-behtarindost.blogfa .com

سلام خوشحالم برگشتی به بلاگفا
آخ آخ سرماخوردگی تو تابستون خیلی بده
روز پزشک رو هم بهت تبریک میگم فرق نمی کنه چند سال بعد شما هم دکتر میشه

ممنون هانیه جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد