شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

قبل از ناهار

خب..بهداشت هم تموم شد..ناهار هنوز خبری نیست ولی..

الان ساعت راس دوازده هست و تنها چیزی که مهمه ناهاره!

قطعا حتی خود ارتش نیروی زمینی و هوایی و فضایی هم اندازه من آنتایم و طبق برنامه نیستن! البته بجز برنامه درسیم که هیییچوقت طبق برنامه پیش نرفته:|

میگن خوبه آدم مقرراتی باشه..ولی من میگم نه زیاد..اونقدرا جالب نیست

بهترین و مهربونترین و خوش اخلاق ترین دوستای من نه سحرخیزن نه تایم ناهار واسشون زیاد مطرحه نه خوابشون باید حتما قبل12باشه و نه دقیقا راس ساعت سر قرار میان...

مقرراتی بودن زندگی رو تنگ و یکنواخت میکنه..واسه سربازی خوبه فقط!

البته واسه جراح بودن هم میتونست خوب باشه..اگر از آناتومی متنفر نمی بودم!


یه حرف دیگه هم پراکنده بگم:

اینکه درک نمیکنم تو سن و سال ما چجوری میشه ازدواج کرد وقتی هنوز خودمون با خودمون نمیدونیم چند چندیم!

من الان واقعا آدم 6ماه پیش نیستم...حتی در اساسی ترین اعتقادات! و علایق..هرروز مدام درحال تغییرم

دوست هایی که زمانی خیلی بهم میومدیم حالا شدن کفش شماره43مردونه چرمی مجلسی پای چپ..کنار کفش بسکتبال سفید41پای راست!

مامان های ما سن ما عروس شدن؟ دلیل محکمی نیست

یه بار...چند سال پیش..وسط دومین بحران نوجوونی!..پرسیدم هدفتون از به دنیا آوردن من چی بود؟

و شنیدم که: چون هرکی لااقل یدونه بچه باید داشته باشه

"باید داشته باشه" شد دلیل تولد من! و مطمئن باشین دلیل تولد درصد بالایی از افراد کشور همینه..تازه به عنوان یکی از بهترین دلیل ها هم هست...

و من فهمیدم که دلیل های افراد خیلی خیلی با هم متفاوته

دنیا ها متفاوته

نسخه ها متفاوته...

کاش واسه تصمیمات بزرگ زندگی لااقل نسخه ی خودمونو داشته باشیم

ناهار حاضره..فعلا...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد