شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

تک رقمی

خدا هوش هارو مساوی تقسیم کرده؟..تفاوت آدم ها فقط تو میزان تلاشه؟

نه!اصلا!

هوش به نامساوی ترین شکل ممکن تقسیم شده..میخواین قبول کنید یا نکنید سر حرفم هستم تقسیم هوش اصلا و ابدا مساوی نیست

ولی...

ولی عادلانست..نمیشه بگیم هر مساوی نبودنی عادلانه نیست

البته فقط ادعاش راحته ! قطعا شرایطی تو زندگی آدم پیش میاد(واسه من لااقل ماهی چند بار) که حاضره قسم بخوره عدالت نیست ...

به هرحال...

یه وقتایی ته ته حسرت و حسادتی که نسبت به دیدن مثلا عکس رتبه های برتر کنکور یا هر آزمون دیگه دارم  به این نتیجه میرسم که این اول بودن و تک رقمی بودن میتونه خیلی  ترسناک باشه.


منظورم اینه که...

بذارین اینجوری بگم:

خیلی وقتا آرزو میکنم کاش کلاغ بودم...گربه...مورچه..درخت..سنگ حتی....

یه چیزی بودم که اینقدر سخت نبود...گاهی میگم شاید اشرف مخلوقات بودن سختیش از افتخارش بی نهایت بیشتره...

خلاصه اینکه آسمان بار امانت نتوانست کشید و این حرفا!...

شاید اینا همونایی هستن که قرعه ی فالشون ...بار امانتشون...سنگین تره ..   


حالا هوش به کنار ...حتی درون آدما هم متفاوته...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد