شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

خود واقعی

وبلاگ....

تقریبا میشه گفت وبلاگ یعنی خونه ی مجازی

جایی که ظهر ها بعد ناهار میشه آدم قشنگ پاشو دراز کنه هرچی خواست بنویسه...جورابشم دربیاره حتی...وقتی کسی نشناسه ..دیگه چه خجالتی؟چه سانسوری؟

ایندفعه که برگشتم نه دیگه خواننده های قبلی رو دونه دونه خبر کردم نه دوستامو...

از دوستام فقط یک نفر..از خواننده های قبلی هم هرکی گذرش افتاد قدمش رو چشم.

ایندفعه میخوام اون یه ذره سانسور هم نباشه...میخوام بی جوراب بنویسم ! کامنت و مخاطب هم واقعا ایندفعه مطرح نیست.

فقط میخوام خودم باشم

اگر تو دنیای واقعی نمیتونم...مثل تمام ناتوانی های دیگه ی آدما میخوام جمع کنم بیام لااقل یه گوشه از دنیای مجازی خودم باشم...

وب نویسا از آدمایی که تو خیابون می بینیم واقعی تر هستن

نظرات 1 + ارسال نظر
کوریون سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 02:41 http://chorion.blogsky.com/

دقیقا یکی از چیزهایی که بشدت لج آدمُ در میاره همین حضرات سراپا فیک و زیراکسی اند که هی مجازی مجازی میکنن و اصولا اتو-مفتخرن و یحتمل بحث فوتبال که میشه کلیشۀ "پولشُ اینا میگیرن به تو چی میرسه؟" رو میکنن و آدم دلش میخواد سرشونُ بکوبه به جدول
بنویس.. بی سانسور که نمیشه یعنی آدم نمی تونه حوصله ندارم توضیح بدم این نتونستنُ اما کم سانسور بنویس، درک سرور و کیبورد گاهی از درک آدمای دورو بر آدم بیشتره
منم به نشانۀ حمایت یدونه لایک آبی زدم برات بشرط اینکه به اون همشهریات بگی درست رانندگی کنن سر جدشون

بله درسته..کاملا بی سانسور نمیشه...
والا من خودم از درک رانندگی این عزیزان عاجزم !مجبورم بعد 2سال گواهینامه گرفتن همچنان با مترو....
و البته بحث فقط رانندگی نیست.مشکل اینجاست که رانندگی هر جامعه نشونه فرهنگ اون اجتماعه و ما تو مشهد جز خودمون به چیزی فکر نمیکنیم حتی اگر دیگران با آسفالت یکی بشن ..متاسفانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد