شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

پزشکان...قاتل بشریت

تفریح تابستونم چیه؟

اینه که بعد از هر چند ساعت نشخوار درس هایی که طی 5ترم به زور قورتشون دادم(و بعضا رد خراشش هنوز تو گلومه-مثلا پاتو که یک تنه گند زد به معدل الفم)  گوشیمو بردارم چرخی بزنم تو تلگرام و اینستاگرام. تلگرام که خاک مرده پاشیدن...آخه الان فصل جزوه گیری نیست...پس خبری از رفقا هم نیست..

اینستا چطور؟ کنج اتاق خوشی ها و مسافرت ها و دور دور های دوستان رو لایک میکنم...و فکر میکنم این خوشی ها از زمان حال من اینقدددر دوره که اصلا نمیتونم تجسم کنم مثلا حضور بی دغدغه تو طبیعت سر سبز چجور چیزی میتونه باشه...مثلا شبیه تصور شوهر سیندرلا که هیچوقت تا حد مرگ کفریش نمیکنه...

خب...

بعد از قرن ها با همچین پستی به وب برگشتم که بگم چی؟

بگم کمپین های متعدد علیه پزشکان خیلی کار عادلانه و زیباییست...فقط بیشتر فحش بدین...ملات فحشش کمه


ما دانشجویان پزشکی ابله...ما پزشکان پولکی آینده...جوونیمونو داریم میذاریم تا واسه تیغ زدن شما آماده شیم


ولی...خدایی هم همین نزدیکیا هست....

نظرات 2 + ارسال نظر
گچ رنگی یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 16:45 http://dardamm.blogsky.com

هممم فک نکنم علاقه ی همگانی برای دیدنش بوجود بیاد ولی اسم سریالش ذهن زیباس.یه سریال کره ایه ولی خیلی خوش ساخته.با بقیه ی سریالای آبکیشون زمین تا آسمون فرق داره داستانش خیلی روونه و غافلگیر کننده,بازی هاهم عالی خلاصه که خیلی دوسش دارم.اگه اهل سریالی پیشنهاد می کنم ببینی اگه اهل سریال نیستی هم پیشنهاد می کنم ببینی:)

ایشالا فرصت بشه بخوام یه ماه بخوابم در حال حاضر از هرچی با مضمون پزشکی بیزارممعمولا تو فیلم و سریال ها دانشجو پزشکی بودن خیلی چیز خوبیه ...مثلا شهرزاد! اونهمه ماجرا و درکنارش خیلی طبیعی دانشجو پزشکی بود جراحی هم بلد بود سرکلاسا هم که یا نمیرفت یا گوش نمیداد همه چی هم عالی!!

گچ رنگی شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 21:52


جدیدا دارم یه سریال پزشکی می بینم واسه همین به شما دانشجویان پزشکی علاقه مند شدم, بعد تموم شدن و رفتن پراکنده شدن جوش اگه کمپینی بود باوش:)

چه سریالی؟ اعلام کنیم بقیه هم ببینن لااقل آمار حمله با لگد و چماق به کادر پزشکی پایین بیاد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد