شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

فواصل خاصی از سال به طرز عجیبی تنها میشم!به نظرم خوب بود درکنار افسردگی فصلی تنها موندن فصلی هم از لحاظ علمی توجیه میشد...البته هنوز مونده...حدود دو هفته دیگه تا اواسط آذر...میانترم ها هم شروع میشه که دیگه هیچی...رفیق به رفیق سلام هم نمیکنه.حکایت پیام هایی که readمیشن و جون ندارن یه سلام خشک و خالی پس بدن...

جدیدا دارم حس میکنم وقتی از بحث با یکی ناراحت میشم مشکل عقاید اون فرد نیست..مشکل منم که اون بحث باعث شده به عقایدم شک کنم و به روم نیارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
گچ رنگی یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 16:50 http://dardamm.blogsky.com

من جزوه نمی نویسم پس واسه جزوه ام سراغم نمیان
امسال اولین سالی بود که جزوه نوشتم جالب اینکه بیشتر از هرسال جزوه لازم شدم از بقیه.

جزوه گرفتن از دیگران بد دردیه

گچ رنگی شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 21:58 http://dardamm.blogsky.com

فرجه ها...اون زمانا خیلی تنها میشم.
و الآن...

من دقیقا هروقتی که به جزوه هام نیازی نباشه تنها میشم...و فرجه ها هم اوج تنهاییمه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد