شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

قلب بچه ها واقعا خیلی پاکه

بچه بودم..شاید3ساله..کنار پنجره وایستاده بودم دنبال خورشید خانوم میگشتم..یهو برگشتم  از مامانم پرسیدم ما و خورشید خانوم چجوری درست شدیم.(واضح بود که الکی الکی درست نشدیم)

گفت خدا همه رو درست کرده

گفتم کی خدارو درست کرده

گفت خدا از اول بوده همیشه هم هست

گفتم کجاست؟چه شکلیه؟

گفت دیده نمیشه..همه جا هست

بچه ها فضولن...کنجکاون...ولی همینا کافی بود و قانع شدم..تو دلم حس کردم آره درسته

همون دلی که از وقتی یادمه اسم بهترین دوست خیالی رو گذاشت" راست میگه"

هر بچه ای با یک قرآن تو قلبش آفریده میشه

قرآن هامونو آتش نزنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
عقاب دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 05:43

خیلی زیبا نوشتی
مخصوصا 3خط آخرش

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد