شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

نمیدونم قبلا گفتم یا نه.

سال کنکور معلمی داشتیم -معلم که نه...استاد- جوون بود و متفکر!

یه بار یهو وسط درس پرسید مثل هیتلر بودن بهتره یا قبری بی نام و نشون زیر پای دیگران؟

کلا یکی از بزرگترین مشغله های زندگیش بود...تو اولین برخورد میشد فهمید...حتی تو اولین باری که کتابشو ورق میزدی....

بعد هم به این جواب رسید که ترجیح میده هیتلر باشه ولی بی نام و نشان نمیره...

البته خب هیتلر بودن از چه نظر؟

آخه یه بار حس کردم هیتلرو دوست داره... عادت خوب یا بد..به هر حال من عادت ندارم به جملات قصار یا زندگی نامه افراد سیاه تاریخ توجه کنم. ولی اون عقیده داشت که هرکسی هرچقدر هم بد باشه میشه ازش درس هایی گرفت(که احتمالا این نظر درسته)...و میگفت تا زندگی نامه هیتلرو نخونم نمیشه قضاوت کرد... و خب من تا وقتی زندگی کوروش تو قفسه کتابام خاک بخوره هیتلر نخواهم خوند!

به هر حال....3ترم کلاس های منفور آناتومی عملی گذشت و هر بار پرسیدم هیتلر یا گمنامی...

چند روز پیش، نمیدونم دقیقا کجا و سر چه موضوعی...یا شاید چه فیلمی... بلند تو دلم داد زدم قطعا گمنامی....

نظرات 1 + ارسال نظر
عقاب دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 05:50

سلام
راستی این پست و پست پایینیش رو دوبار گذاشتی
یکیش رو حذف کن

سلام.خودم یه بار می بینمش میترسم کلا پاک بشه..احتمالا ایراد از قالبه باید سر فرصت عوضش کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد