شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

نیچه

دیشب یه مقدار از کتاب (چنین گفت زرتشت )از نیچه رو خوندم..صادقانه میگم هیچچچی نفهمیدم...حتی یک کلمه! ..حس اولین باری رو داشتم که آناتومی خوندم..یا حتی عجیب تر از اون!

مرگ خدا - ابر انسان- یعنی چی؟!!!

الان سرچ کردم ویکی پدیا یه سری توضیح نوشته بود از اینم چیز زیادی نفهمیدم..یعنی اصلا حوصله نداشتم بخونم چون دوباره مثل دیشب میشه.هی میخونم و میخونم تا برسم به جایی که دو کلام بفهمم ولی فصل تموم میشه و به جایی نمیرسم:|

تنها چیزی که از سرچ فهمیدم اینه که این (زرتشت) پیامبر ایران نیست و عقاید شخصی نیچه هست ... و خب خیلی خوشحال شدم! 

فقط میخوام یکی بهم بگه پایه کلی این نظریه ها(مخصوصا مرگ خدا!) از کجاست؟!چه دینی؟یا اصلا قابل قبول چه افرادی هست؟معنی کلی چیه؟.. این کتاب تو شهر داره رسما فروخته میشه پس پذیرفته شده... 

بازم تاکید میکنم که من هیچی ازش نفهمیدم پس نظری نمیدم! فقط دلم جواب میخواد.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد