شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

به نام تابستان

خیلی برنامه دارم.اونقدر که همش نگرانم تابستون تموم بشه (آخرین تابستون زندگیم به معنای مرسوم) و آرزوی انجام بعضیاش به دلم بمونه.

ظهر معدلمو حدودی حساب کردم... این ترم الف نمیشم.. خب به درک! چیکار کنم خب؟! ...آخرش هم بهترین چیزی که از این ترم باقی موند کتاب هایی بود که خوندم..فلسفه هایی که بافتم..راه هایی که علامت گذاریشو پاک کردم و از اول خودم پیدا کردم ...

باید برنامه ریزی کنم.. احتمالا همین روزا....به محض اینکه گودی زیر چشم ها و گیجی سرم برطرف بشه...احتمالا فردا یا روز بعدش...صبحی که با سر درد بیدار نشم ..



نظرات 1 + ارسال نظر
پرستو جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:41

سلامممم
خب پس امتحانها بالاخره تموم شد! واقعا جای تبریک داره ها :)
تابستون خوبی داشته باشی (آیکون یه بنده خدایی که تابستونش فقط دو هفته ست، که البته هنوز هم شروع نشده!!)

سلامممم
آره بالاخره تموم شد. دو هفته خیلی ظلمه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد