شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

قاطی پاتی

آرزوها شاید از دور زیادی قشنگ باشن ... و از نزدیک زیادی غیر منصفانه و بی رحم....

به این میگن قسمت... اینکه قسمت نیست چون تو واسه این مسیر حیفی و خودت نمیدونی...

بی سر و ته مینویسم... میدونم چرا... چون یک پایان نامه یا چند تا دوست جدید جای همه چی رو میگیره... خیلی بی ربط ولی من ربطشو میدونم.

میخوام هرچه زودتر این یک هفته هم بگذره و بعدش فقط بخوابم.... 

فقط معدل الف میخواد... یادم نمیره که سر همین نمره و رقم ها چقدر به خودم قول دادم که آویزون خواسته های بی منطق هیچکس نشم...

حافظه چقدر جا داره؟...آقا من احمق ، انیشتین بنده ی برگزیده....من دیگه نمیکشم....

نظرات 2 + ارسال نظر
معلم کوچولو سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 19:04 http://moalem-ko0cho0lo0.blogfa.com/

عه
چطوری کامنت من تایید شده در حالی که هر چی میزنم دکمه ارسال نظر کار نمیکرد

پس خاصیت علاقه مند شدن به همه چی در زمان امتحانات شما رو گرفته؟

بله زمان امتحان آدم به هرچیزی غیر درس علاقه منده

معلم کوچولو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 22:59 http://moalem-ko0cho0lo0.blogfa.com/

سلام مادر خوبی؟
تو هم که بلاگ اسکایی شدی
چقدرم هم قدمش واست سبک بوده.کلی هم پست نوشتی

سلاااام.شما خوبین؟
من همیشه موقع امتحان زیاد پست میذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد