شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

یاد کنکور

هی لابه لای فیزیو خوندن یاد کنکور دو سال پیش میفتم. خدایا شکرت... شاید اگر اینقدر اون سال ضربه نمیخوردم بعدا بدتر سرم میومد.

دو تا درس بزرگ گرفتم ...البته غیر از بقیه درس ها! : 1- به من ربطی نداره که بقیه دارن چکار میکنن.

2- من نمیتونم و وظیفه هم ندارم که همه مشکلاتو خودم حل کنم..گاهی باید کمک بگیرم..نه اینکه به انتظار کمک بشینم.


چند هفته پیش دفتر فیزیولوژی بودم..منشی گروه حرف بدی بهم زد..یعنی حرف بدی به ورودیمون زد..... حس کردم مدام شنیدن این حرفا حقم نیست ولی باید این اتفاق میفتاد.و البته بهترین اتفاق زندگیم بود...



نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 00:54

دقت کردی تقریبا تو همه ی پست هات به سال کنکور اشاره شده ؟!!

3تا بود فقط..با یه اشاره کوچیک در مقدمه

Sara.R جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 22:20

chi gof

یه حرف چرت...تو مایه های حرفی که واسه بافت عملی زدن.بعد بهش گفتم من نمرم اونقدرا بد نشده لیست رو نگاه کنید خیلی بدتر از اینا توی اون گروه بوده.دیگه هیچی نگفت...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد