شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

کلیه و گوارش

روم به دیوار یه ذره ادرار میخواد تشکیل بشه چه ماجرایی داره...خسته شدم دیگه:/ برو لگنچه دیگه عمو...

گوارش هم کلا واگذارش کردم به خدا..فقط میدونم واگ خیلی عصب مفیدیه:|

پ.ن: اون استادی که الان تازه داره جزوه میده بچه ها تایپ کنن واقعا وات د فاز... سرور گرامی شما باید الان سوالا رو بدی تایپ و تکثیر چار روز دیگه امتحانه.

واقعا معلم ها دربرابر بعضی اساتید افلاطون بودن قدرشونو ندونستیم ها...

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 00:48

به قول یکی از استادهامون که فوق تخصص روماتولوژیه، کاش علوم پایه رو هم پزشک ها تدریس میکردن! حداقل می دونستن چه قسمت هایی از علوم پایه بعدها خیلی به درد میخوره و بیشتر رو اون قسمتها تاکید می کردن.

منم با گوارش فیزیو اصلا حال نکردم، کلیه هم خیلی سخت بود خداییش !

آخه اینا پزشک هستن بعضیاشون ولی باز هم خیلی اذیت میکنن.مثلا استادی که کلیه درس داد پزشک عمومیه.یه جوری توضیح داد که من همش فکر میکردم واسه سرم زدن کاغذ و قلم باید ببریم بالا سر مریض غلظت اسمولار و... حساب کنیم
هورمون هم پزشک بود اینقدر اسم دارو گفت روانی شدیم...
غدد عمومی بود خیلی میان ترم سخت گرفت..خیلییییییعنی انتظار داشت ما همه چی بدونیم.

آنا پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 12:11 http://aamiin.blogsky.com/

اصلا چرا استاد باید جزوه بده؟ مگه کتاب نیست؟ خوب از روی کتاب بخونید.

شما هم دارین یک طرفه قضاوت میکنید.استاد هستید احتمالا!
این کتابی که رفرنس ایشون هست اصلا بیان جالبی نداره.من خوندم که الان دارم قضاوت میکنم..
در ضمن ما به خوندنش راضی بودیم همه هم خریدیمش ولی انگار واسه مباحثی که استاد میگن کافی نیست و استادی که فقط مباحثی که خودش میگه واسش مهم باشه قطعا 3-4تا رفرنس داره که نمیشه همشو خوند.
اگر هم میفرمایید که چرا سر کلاس صحبت هارو ننوشتیم باید عرض کنم که ایشون 200صفحه مطلب رو در 4جلسه خلاصه کردن و گفتن واسه بقیش جزوه میدن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد