شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

پایان فرجه

دیروز فرجه تموم شد..دقیقا یک هفته.

سه روز می مونه واسه اولین امتحان: فیزیو

نمیدونم تلاشی که کردم تا چقدر دو هفته ی آینده قراره به دردم بخوره ولی امیدوارم این نگرانی هم مثل ترم های قبلی بی مورد باشه.

هرچی موند..هرچی خوندم و یادم رفته..به هرحال همینه دیگه.بیش از این کاری از دستم بر نیومد.

این ترم خیلی زیاد کلاس داشتیم.مثلا فیزیو دو برابر برگزار شد..خیلی درس های دیگه هم بیش از حد طول کشید.

اگر درست یادم باشه فکر میکنم فقط یک غیبت داشتم..آناتومی..که البته واسه حضوری زدن رسیدم

یک غیبت هم دانش خانواده داشتم که جبرانی رفتم!

بالاخره یا غیبت باید انتخاب بشه یا رو هم جمع شدن درس ها....نمیتونم خودمو نصف کنم که:|


پ.ن:یادم اومد یک جلسه فیزیو هم به خاطر جشنواره غذا پیچونده بودم..یعنی رفتم سر کلاس ولی اینقدر گیرایی و قدرت بیان و شیرینی مبحث بالا بود به نتیجه رسیدم که برگردم اولویه با نوشابه بفروشم :|

بعدا نوشت: همین الان موقع شام متوجه شدم که دو حرف اول فامیلیم برعکس دو حرف آخر اسممه..چرا قبلا نفهمیده بودم؟!

میدونستین وقتی جلو چشم یک مگس یک مگس دیگه رو بکشید نیش نمیزنه؟فقط فرار میکنه و بعد از اون بیشتر ویز ویز میکنه.... الان دومی رو زدم .خبری ازش نیس ولی ویز ویزش همچنان رو مخمه..لابد یه گوشه افتاده و به خیالش داره انتقام میگیره!....بدبخت تو که قراره زجر بکشی لااقل نیش میزدی... 

نظرات 2 + ارسال نظر
Sara.R جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 00:43

jashnvareye ghaza :)) yadame daqian :))) yadesh bekheir, yani awliE to :))) man shayad bavaret nashe vali az kole govaresh va hormon faqat 2 jalase raftam=)) man be to eftekhar mikonam ^____^

بهترین روزهای این ترم جشنواره غذا بود:))
آره خیلی کم پیدا بودی این ترم...کار خوبی هم کردی.حالا من که اینقدر رفتم کلاس چی شد:| باور کن هیچکس به اندازه من کلاس نیومد.

آنا پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 00:00 http://aamiin.blogsky.com/

من واقعا نمی دونم درسی هم هست از نظر دانشجوها جالب باشه؟ جا این برام شده سوال.

بله درسی که استاد دانشجو رو درک کنه- مطلب خوب و کاربردی ادا بشه- مدت و تعداد جلسات طبق برنامه آموزش باشه-امتحان در حد انتقام نباشه
حتی دو مورد اول هم کافیه واسه جالب شدن درس... من خودم عاشق کلاس عرفان بودم گرچه امتحان میگن سخته.
کلا اساتید یک مشکل بزرگ دارن.خودشونو جای دانشجو نمیذارن...یادشون نمیاد وقتی جای ما بودن چه حسی داشتن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد