شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

شب ها و روز ها

می گویند روز با طلوع آغاز می شود...پس چرا 1 بامداد تاریک ترین نقطه ی شب است؟!

بافت

نمره بافت عملی خوب شد...یعنی اگر اون یکدونه سوتی هم نبود عالی میشد...

دو تا تشکر میکنم و یک معذرت خواهی.

تشکر میکنم از دوست عزیزی که بهم قول داد نیفتم و من همون طور که گفتم به طرز خیلی ساده لوحانه ای بهش اعتماد کردم و خدا خیرش بده!

دوم تشکر میکنم از بند عینک!...که سر کلاس های بافت عملی و امتحان همراهم بود و نمیدونم چرا دیدنش از گوشه ی چشم بهم حس باسوادی و اعتماد به نفس میداد! به هر حال خیلی ممنون!

بعدشم معذرت میخوام از یکی دو تا مخاطب عزیز وب که شاید با نوشته هام حالشونو گرفتم.قول میدم از این به بعد پست های منفی رو رمز دار بذارم رمز هم بهتون ندم

به شرط اینکه بیاین و کامنت هم بذارین

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستو یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 13:52

سلام
خدا رو شکر که بافت عملی خوب بود، من یادمه یه لام تشخیص ندادم و سه نمره کل لام رو از دست دادم و چقدر حرص خوردم!!
نه نیاز به معذرت خواهیه، نه رمز گذاشتن ! حال من که با نوشته هات گرفته نشد، اما خب شادتر باشی ما از شادی تو خوشحال میشیم :)
من معمولا با گوشی میام وبت، از اونجا که خونه مون تا دانشگاه دوره و من همیشه تو راهم!، نت گردیم رو هم با نت ایرانسل اونم تو راه انجام میدم!! تو ببخش که نتونستم بیشتر ابراز وجود بکنم :)

سلام
3نمرهههه؟:| من یه سوتی بد دادم ولی نیم نمره بود.بیشترین بارم سوال یک نمره بود.
در مورد رمز..نمیدونم..کلا یهو تصمیم گرفتم که اگر از دوستیم به بقیه چیزی نمیرسه لااقل غر و ناله هم نرسه!
خیلی اینجا تنهام..اصلا مخاطب نیس حالا همچین میگم انگار وب قبلی چه شلوغ بوده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد